tirsdag 11. juni 2019

Kjøkken interiør blogg

Prøv vår berømte lokalproduserte fish and chips og våre nydelige baguetter! En interiørblogg skrevet av eieren av Drømmeverden interiør butikk og nettbutikk. Veien fra husbygging til et hjem. Så deilig med et rent og pent kjøkken.


Interiørblogg skrevet av eieren av Drømmeverden interiør butikk og nettbutikk. Kjøkkenet er ikke helt der enda.

Nyt mandagen og lag en god start på uken! Benkeplata er blitt veldig stygg etter år med en del varme plater og. Denne måneden var det interiørbloggernes flotteste kjøkken det skulle konkurreres om på Norske interiørbloggers side. Billig, dyrt, sort, hvitt.


Linda bor i rekkehus fra 50-tallet og har en interiørblogg som bugner over av glade farger og herlige mønster. Få oversikten over alt som er nytt på interiørfronten! Under kategorien kjøkken kan du finne et stort utvalg av kjøkken artikler, alt fra flotte kjøkken tekstiler til kopper, fat og fjøler.


Både kjøkkenet - og baderomsinnredningen er fra Sigdal og ga hytta den eksklusiviteten den fortjener!

Av detaljer vi likte ekstra godt hos Sne må vi si kjøkkenet , avslutter Solveig Grøvle. For år siden startet jeg min aller første interiørblogg. Da kjøkkenet skulle pusses opp forsøkte jeg å lage en følelse av New York. Fredag kveld var eliten i den. Oi her har det skjedd ting siden sist jeg var innom, så gøy.


Elsker murveggen dere har satt opp, alltid ønsket meg murvegg på kjøkkenet , blir så lunt og koselig. Et nydelig super-stilrent kjøkken i historiske omgivelser! Elsker kontrasten mellom det nye og det gamle;. Når det gjelder kjøkken , viser forskningen at vi spiser mindre i blå rom, og mer i brune, så da kommer det an på hva som er din målsetning. Something ol something new, something borrowed and something blue.


Grønt har blitt en stor interiørfarge. Og den ser ut til å vokse mer fremover. Se før- og etterbilder av vårt totalrenoverte hus fra 70-tallet. Gittes spisestue ble forvandlet til kult kjøkken Da Gitte valgte å flytte kjøkkenet inn i den romslige spisestuen, fikk hun ikke bare et ekstra rom,.


Blogg om interiør , design, oppussing. Skriv inn e-post adressen din for å følge bloggen min og motta e-post med de nye innleggene. Sent i går kvel på interiørbloggernes egen festdag Glansdagen, ble Norges beste interiørblogg kåret - etter å ha mottatt tusenvis av stemmer.

Sjekk det fargesprakende kjøkkenet med Thereses favoritt - plast fra Rice! Blafre er Ingri kreativ designer med skaperglede og lopper, farger og bokstaver i blodet. Hus, interiør , hage og mat. Få din egen interiørblogg ! TING JEG GLEDER MEG TIL I DESEMBER! Skrevet av kreativinterior.


Jaghu er det snart desember, og som jeg gleder meg. Her sitter historien ennå i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.