mandag 31. desember 2018

Dempet sort

En nøytral gråaktig sort tone. Lekker kontrast til det meste for de som liker skape, mørke kontraster i interiøret. Kan benyttes til de fleste. I disse dager går alle mann av huse for å sikre seg fine godbiter i forbindelse med Black Friday.


Her er en litt mer dempet variant av Black Friday.

Ved å male i hvit og sort farge skaper du flotte kontraster. Nina viser deg hvordan du får dette til. Se inspirasjonsbildene her. Peter Drucker) Hei, kjære lesere! Lurte da på om dette ville bli vel mørkt da det jo ikke er noe særlig med dagslys her.


Litt mindre enn mange andre Windsor-stoler, passer den inn i de fleste interiører. På slutten av senvakta igår kvel begynte jeg å få intens hodepine, og det pressa på bak høyre øye, så jeg gikk å myste, akkurat som det hjalp.

En sort nyanse, men den er altså ikke helt kullsort. Svart pepper er en god nummer to på poularitetslisten. Kjøp Manhattan Skap - dempet sort 400. Levering hjem til deg Kampanje hos Trademax. Det er jo veldig i vinden som med mørke deilige matte vegger.


Vi har jo hatt mørke vegger her i huset i flere år allerede - og de har vært fire forskjellige. Leveres i bredde 7 9 12 1og 1cm. Da er stuebordet blitt sort , eller dempet sort som fargen heter. Er virkelig fornøyd med resultatet.


Tidligere var bordet hvitt, malt med matt maling. Men jeg hadde håpet det var litt farge i den. Prøver å finne noe som kan matche Ikea sin brunsvart,. Mange velger seg en dempet sort farge fremfor en helt kullende sort når de leter. Hun har jo hele tiden hatt en vegg (veggen med døren) i dempet sort - men nå ble det et enda finnere og dempet ungdomsrom.


Dempet sort er en veldig fin maling.

I resten av huset tenkte jeg å gå for en litt lysere farge, samt noen vegger i dempet sort. Da lurer jeg på hvilken lysfarge jeg bør gå for. Vi har snart bodd i huset i tre år og har ikke hatt garderobeskap på soverommet vårt!


Endelig har vi fått kjøpt og da malte vi like godt rommet når vi først. Var sånn halvveis redd for at rommet skulle følest lite. Sitter og lurer på om jeg skal gå meg en tur. Tror jeg må gruble litt mer, eventuelt la gårsdagens restegodteri synke litt.


Løftebukk fra DRC med demper FUNKSJONER: Justerbar høyde for å passe under de fleste crossmotorsykler. Enkel å bruke med lang arm på fot. Etter en periode med obligatorisk hvite kjøkken er kjøkkenmoten for alvor gått i sort.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.