fredag 28. september 2018

Connies hobbykunst

HOBBYKUNST Norge er en bitte liten unik hobbybutikk i Lørenskog, rett bak det som nå heter Lørenskog Storsenter (Triaden Storsenter). Her finner du kontaktinfo, åpningstider, avdelingsoversikt, og kart med mer. HOBBYKUNST Norge sin visjon er ”å få det til å krible i fingrene av skaperglede, og det skal være inspirerende å besøke oss i butikken i Lørenskog eller.


Connies hobbykunst

Registrert i følgende registre. Finn veibeskrivelse, kontaktinfo, regnskapstall, ledelse, styre og eiere og kunngjøringer. Dette er et mixed media lerret hvor det er brukt Dylusions sprayer, maling, spraymaling, svart gesso, stensiler og struktur paste. I kveld har jeg holdt kurs på HOBBYKUNST , og det ble en herlig,. Hjemmelaget på ekte vis.


Stamping Bella - gnomes have feelings too for én dag siden Make it Crafty Store. My blog has moved for år siden. Kort - Life is now for timer siden. Babynest for år siden Hjertemynthe. Tovedetøfler for år siden Sjarmerende GJENBRUK.


Krans for år siden Lisbeths kort og scrap. Ett Trykk - Norsk Stempelblad AS. Julekort med selvlaget bakgrunn Elins Hobbykrok. Det har kommet med KK tidligere også og jeg synes det er så koselig å sette seg ned med det.


MAGNOLIA-LICIOUS CHALLENGE BLOG. Da ble det litt nytt til scrappingen igjen da #128522; Sugerørene kjøpte jeg i matbutikken. Farsdagskort for dager siden. Selve bysten har jeg kjøpt på Hobbykunst. Skjørtet er laget av kaffe filter.


Connies hobbykunst

Rysje kanten nederst er fra et gammelt klesplagg. Sissel Anita Jeg er ei jente opprinnelig fra Overhalla med stempelhobby og scrapbooking som lidenskap! Bosatt på Østlandet nå, og bruker fritiden min. Når man skal gi bort noen små gaver til jul eller bursdag så bruker jeg en del papirposer istedet for å pakke de inn i pakkepapir. Jeg har kjøpt mange papirposer.


Her har jeg (eller samboern da) pusset det ned for å få bort lakken. Hobbykunst som hadde butikk i lokalet hadde med seg masse lekkert,. Godt Nytt År Alle Sammen!


Jula nærmer seg med stormskritt og et nytt år banker snart på. Tredje år på lærerskolen er godt i gang med første semester straks ferdig, må bare ha hjemme. Mixed media med rust og chalky maling hours ago Crafteezee.


Prima Moon Child hours ago Finnabair. Berlin ist die Shopping Meile Deutschlands und bietet Ihnen ein breit gefächertes Portfolio an Ladengeschäften renommierter Designer, Parfümeur, Luxus- und. Anne Marits hobbyhjørne! Ny gjestedesigner for én dag siden.


Pink and fluffy for år siden Unnis Papirhobby. Barnehagske betraktninger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.