tirsdag 11. juli 2017

Ariston vaskemaskin feilkode f05

Noen her som har ariston vaskemaskin ? Skulle henge opp en klesvask nå, og da blinker det F-i displayet. Står ingenting om hva feilmeldingen betyr i. Kan noen hjelpe meg med dette? Har ikke bruksanvisning og den jeg finner på nettet er på engelsk og viser ikke noe eksakt feilkode.


Unsubscribe from mankaneziba? Hermed følger liste over fejlkoder til Artiston vaskemaskine. F= Kortslutning triac på elmodul. Оказа се ,че причината за. Fault codes for Ariston LCD Tumble Dryers.


F- Short circuit motor traic. F- Motor jammed or fan blocked. Ariston i nyforkledning eller noe de har hatt fingra borti.


Av Anonym bruker, Februar 2. Maskinene er låst og displayet blinker, noe som inidkerer en feilkode. ZapMeta Tilbyr Oversikt fra Søkemotorer. Ingen minimumsordre - Kjøp nå! Få Pcen Til å Male Igjen På Minutter. Prøv Vår Gratis Skanning!


Og vaskemaskinen som kom dårligst ut i testen,. HOTPOINT- ARISTON AVD 169: 1brukeromtaler,. Problemer med vaskemaskinen ! Service til Ariston er Stengt idag. Har fått feilkode på vaskemaskinen.


Reading fault codes is interpreted in two different ways. Står det noen feilkode i. Vaskemaskinen min er helt på. Oppvaskmaskinen tar ikke inn vann (viser feilkode Ei eventuelt display).


Ariston vaskemaskin - Hus og hage - Kvinneguiden Forum 13. I en ny vaskemaskin er det lett å bruke for mye vaskemiddel. Stort utvalg av elektronikk og hvitevarer til lave priser.


Kjøp teknikk og elektronikk online i dag og få gratis frakt på ordre fra 5kr. Free repair help Household Appliances, Washing Machines - ferror ariston margherita. To help you understand yours, this eSpares. Hotpoint ariston vaskemaskin feilkode f05. La descarga dura algunos momentos.


Da min maskin hadde samme feilkode ( F-) prøvde jeg overnevnte oppskrift. Emballasjen beskytter vaskemaskinen. Min vaskemaskin ( Ariston AVL 125) har låst seg midt i vasken, og jeg får ikke gjort noe. HAr leita etter et service tlf nr, men finner ingenting som virker riktig. Issue: Washing Machines is not operating – some or all functions are not selectable.


Advice: We recommend you disconnect (unplug) the appliance from the mains.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.