torsdag 30. mars 2017

Diy blogg møbler

Nordens største nettbutikk for hjeminnredning. Noe av det morsomste jeg vet er å snekre. Noe jeg mest sannsynlig har fra min kjære bestefar.


Jeg har mange gode minner fra snekkerboden når jeg var. Snekring av møbler , DIY , fotografering, dykking og livet som nybakt mamma.

Hun lager møbler , interiør og temafester – og denne himmelsengen. Oppdateringer på kjøkkenet. I det siste tror jeg redebygger-instinktet har slått inn.


Etiketter: diy , europalle, palle møbler , pallebenk, pallebord. Her inne på bloggen deler jeg oppussingsprosjekter og etter hvert er det blitt mange DIY av. Nå har jeg hatt som tradisjon å ha et DIY innlegg på bloggen hver onsdag i flere uker.


Dette har resultert i mange flotte.

DIY -videoen fra Søster Grene. Jeg håper på å inspirere dere med tips, bilder og forklaringer. Nå er det jammen meg lenge siden jeg har tittet innom her. Tenkte å oppdatere dere litt.


Jeg har som dere vet en del hjemmelagde møbler , og har savnet den. Det meste av min leilighet består faktisk av ting jeg har pusset opp eller laget selv. Jeg tenkte derfor å vise frem noen av mine favoritter i dette innlegget!


Send dette via e-post Blogg. Sykepleier med en forkjærlighet for gamle møbler og gjenbruk. Kom akkurat over din fantastiske side. Sitter her i Spania og skal male noen møbler med kalkmaling, noe jeg ikke hadde, helt til nå ! I dag kom jeg på en liten do-it-yourself idè for å gjøre sminkebordet mitt litt finere. Jeg har laget denne bloggen da jeg lever og ånder for DIY ( do it yourself ). Dere som har lest bloggen min en stun.


Da har jeg endelig fått laget DIY oppskrift på spisebordet vi. Møbel renovering (3) Vaskerom (3) Ikea.

Hus og blogg har blitt lagt på hylla i. Hjemmelaget sengegavl DIY. Fornyelse av kjøkken og møbler. Lene blogger om interiør,. Har planer om å lage et slikt etterhvert jeg og!


Må bare bli ferdig med å pusse opp i kjelleren først! Fin blogg du har forresten! Jeg får mange spørsmål om hvordan jeg går frem når jeg maler gamle møbler. Her gir jeg deg mine beste tips og noen fargeideer.


Husk å pynte med noe fint som. Interiørblogger Ingrid vil gi deg tips til fargerike og flotte DIY prosjekter på LADY. Hun har en superfin blogg selv,.


I likhet med forrige runde med marmorbordet, grunnet dette i at jeg forelsket meg i et svindyrt møbel som det er fort. Bloggen er underlagt Lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten.


DIY OR DIE handlar om saker att göra själv, om design från mindre formgivare och om inspirerande inredningsidéer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.