torsdag 1. oktober 2020

Sveitserhus blogg

Sveitserhus og rosehage Jeg er ei jente på år, gift og har et barn. Vi er så heldige å ha et fantastisk sjarmerende sveitserhus som vi stadig pusser opp. Interiørbloggeren inspirerer andre med sitt hjem. SIDE2): Anette er tobarnsmor med en forkjærlighet for interiør. Jeg elsker den hvite, nostalgiske.


Her kan du følge hele prosessen fra start til jeg står med et ferdig produkt.

Etter befaring og flere runder med mailkorrespondanse mellom juryleder, arkitekt og leder i byggmesterforbundet har juryen valgt en verdig og spennende vinner av. Bloggen handler om interiør. Linda Mobekk Skoglund og mannen drømte i mange år om et gammelt småbruk med et sveitserhus i gammel stil. Disse perlene er sjeldne funn, så det tok flere år med.


Jeg ønsker meg ett gammelt sveitserhus. Det er noe eget med stilen. Drømmer du, som mange andre, om et koselig lite sveitserhus der snekkergleden er fremtredende og utskjæringene fantasifulle?


Denne gangen blir det ikke ett sveitserhus ;).

Dersom ingenting annet er nevnt er bildene på bloggen private. Spør meg dersom du ønsker å låne bilder. Legg gjerne igjen en melding slik at jeg får. Introduction Jeg er ei jente på år, gift og har et barn. Stor artikkel om sveitserhus og.


Er dere nevenyttige, vet litt om oppussing eller husbygging og ønsker et godt tilbud. Vi liker denne stilen så godt og den passer også perfekt på går synes vi. Velkommen til min blogg ! Deilig sommer på terrassen! Loise Odier og snøbær i skjønn forening.


Lys i lykta på kjøkkenet. Hun bodde i et sjarmerende lite sveitserhus og bar amaryllis og pelargonia. Maria og Anders Rasmussen fra Fevik Maria og Anders savnet. Ekteparet Ratcliffe har tilbakeført det 1år gamle huset til periodens opprinnelige arkitektur, med noen moderne unntak.


Bilderesultat for sveitserhus Finn denne og andre Pins på Sveitserstil - Bygg og Bevar av Bygg og Bevar. Med hjertebank for interiør som gjør meg gla viser jeg litt fra vårt gamle sveitserhus , med alle vakre pasteller og gamle ting som vi tilføyer huset. Ingen kommentarer: Legg inn en kommentar.


Husker du utelampe på balkongen i øverste etasje?

Nå er det dager siden julaften og den lyser på siste verset for i år. Den som lyser kun i jula? Klikk her for å se data om dette nettstedet. Flickr photos, groups, and tags related to the sveitserhus Flickr tag.


Dimensjonen 1x 1mm (x 5) er vanlig som synlig konstruksjonsvirke på sveitserhus. Gjerne avtal tid pga møter og befaringer. På denne bloggen kan du. Vi har tatt en titt på blogg statistikken og funnet frem de mest leste innleggene på Villa Wessel,.


Har en drøm om et sveitserhus.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.