tirsdag 6. oktober 2020

Spraylakk bil

Forny bilen din med lakkering. Finnes det en bedre følelse enn en nylakkert bil ? Mekk Nettbutikk selger gjør det selv produkter til bil , båt, hjem og fritid. Vi blander alt av lakk til din bil.


Send oss din lakk kode så får du spray boksen i løpet av få dager hjem til deg.

Her finner du reparasjonslakk. Lakk og farge til din bil. Fyll i ditt regnummer så vises kun deler som passer din bil. Søk uten regnummer Skjul.


Skriv inn e-postadressen som ble brukt ved innlogging. Når du har klikket Ja, jeg har glemt passordet mitt, sendes en e-post til den angitte e-postadressen der du. Norgesmester i spraylakk !

H2Ekstremt brannfarlig aerosol. H2Beholder under trykk: Kan sprekke hvis den varmes opp. H3Gir alvorlig øyeirritasjon. H3Kan forårsake døsighet. Jeg tenker å lakere bilen min, men gidder ikke bruke all verdens penger på å få noen andre til å gjøre dette for meg.


Velg farge i nedtrekksmenyen. Spraylakk for motor Tåler høye temperaturer. Fluoriserende Merkespray - Rød-oransje.


De har også eldrings-grader innenfor flere lakkoder for biler som har hatt noen år på veien. Spraymaling - Olje og kjemi - Bil - thansen. Mipa Strukturspray Lager struktur overflate. Vi lager original lakk til bilen din på sprayboks, pensel flaske til flekk lakkering eller til sprøytelakkering.


Hvis du seriøst vurderer å lakkere en hel bil selv, så bruk iallfall acryllakk. Alkyd lakk har myk overflate og har lang tørketid. Quick spraylakk er alkydlakk.


Egner seg for støtfangere, plastlister, interiørdeler som dashbor dørtrekk, seter.

God vedheft på de fleste plasttyper. Gjelder også VHT sin variant. Fikse småskraper selv -men hvor kjøpe lakk? Bil : Jeg har noen småriper i billakken her og der som jeg tenker å utbedre selv.


Avfetting, vaskemidler til alle underlag enten det er gulv, seksjoner, biler , båter eller motorer. Vi forhandler Alto Nilfisk proffmaskiner. Bil : Hei, har tidligare slipt, grunna lakkert min bil , men så glømte eg klarlakk og så bruke eg ei sterk såpe som eg ikkje.


Godt egnet til sykler, småreparasjoner på biler , gjerder, portstoler, hagemøbler, innredning og lignende. I tillegg til et stort lager av ferdigblandet Autocolor spraylakk i de mest vanlige standardfargene til bil , produserer vi også selv billakk spray. Fins det noen effektiv metode til å fjerne spraylakk som er sprayet over den orginale lakken, uten at lakken under blir skadet?


Mener her utbedringslakk på. Har du vært uheldig og sølt maling på bilen ? Slik fjerner du malingen skånsomt, og bevarer lakken på bilen. Leter du etter reservedeler til bilen din?


Finn riktige deler med ditt registreringsnummer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.