tirsdag 11. august 2020

Pusse opp gamle møbler blogg

Vi renser og pusser tennene dine. Olso Tannlegesenter, time på dagen! Enormt utvalg i vår nettbutikk. Lett at det rives opp eller at papiret oppløses av.


Mange gamle møbler er lakket og da kan det være.

Kan man male malte møbler , uten å pusse ? For selv om jeg ikke oppdaterer bloggen så ofte lenger er jeg like kreativ som før,. Jeg elsker å pusse opp gamle møbler ! Fant dette bildet på nettet for en stund siden. Husker ikke hvem som la det ut, men synes det ser rå-stilig ut!


Snedig triks for å pusse opp gamle møbler ! Har endelig fått tid til å pusse opp den lille teak-kommoden jeg kjøpte på loppis i. Gøy å se gamle møbler bli til noe helt eget ved bruk av.

Ny skriveplass med gamle møbler og tapetrester. Hvordan tenke når du skal bygge opp et interiør,. Her ser du hvordan du skal gå frem for å pusse opp og male et møbel.


Gamle møbler er ofte av god kvalitet. Da er det ny uke med nye muligheter og denne uken skal jeg sette i gang med noe jeg aldri har gjørt før: Nemlig å pusse opp gamle møbler. Lene blogger om trender, tips og inspirasjon. For meg som elsker å pusse opp møbler og andre ting er det naturlig å. Jeg brenner for gjenbruk og oppussing av gamle møbler. Har noen spørsmål da jeg har tenkt å pusse opp litt.


Denne tjenesten er levert av blogg. Beste Priser Med Handlesmart! Nordens største nettbutikk for hjeminnredning. Nå må jeg bare manne meg opp til.


Så mangler jeg bare et kult antikk møbel eller noe. Har ikke helt skjønt meg på denne blogg greien enda så fikk. Neste prosjekt her i huset er nok å pusse opp vindfang.


En sliten teak kommode har fått nytt liv.

Syns det er så gøy å pusse opp ting som ser skikkelig shabby ut! På sikt har jeg kanskje lyst til å pusse den ned og male den i en knæsj farge, men foreløpig. Jeg har faktisk pusset opp veldig få ting.


Det eneste jeg kan skryte på meg av oppussing er at jeg har malt et par strøk maling. Bloggen handler om interiør. En av mine store lidenskaper er å pusse opp gamle. Det jeg falt spesielt for var det flotte utvalget av møbler ,. For en tid tilbake fant jeg ut at jeg skulle pusse opp furukommoden jeg fikk med.


Ved nedpussing av flater, oljebehandling eller maling kan gamle , antikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.