onsdag 3. juni 2020

Oppussing leilighet blogg

Her kommer bilder av hvordan det ser ut i leiligheten nå, etter vi har satt inn takbjelkene :) Slike lister la vi på veggen for å hjelpe oss til å få takbjelkene. Jeg har jo hittil prøvd å holdt meg litt i skinnet når det gjelder planlegging av hvordan leiligheten. Hei og god kveld :) Denne helga bruker jeg tid på å få ferdig noe her i huset, altså stua. Smart innredning av liten leilighet Drømmen om større plass får mange til å flytte ut av små byleiligheter. Vi har nærmere års erfaring med oppussing av leiligheter.


Ta en titt på bilder av våre prosjekter og bli inspirert.

Denne bloggen skal handle om oppussing og innredning av en liten leilighet i Oslo på m2. Målet er å dele det jeg mener er gode løsninger når det er liten plass. Vanlig oppussing i leilighetene er fritt for.


Oppussing av leiligheter. Skriv din epostadresse for å følge denne bloggen og motta meldinger om nye artikler. Bloggen hennes er full av valg - hvilken farge, hvilke kjøkkenfronter, hvilke lenestoler?


Og leserne får være med å bestemme. På onsdag overtok jeg leiligheten i Porsgrunn, og oppussingen begynte med en gang! Jeg har jobbet de siste dagene, men mamma og pappa, og farfar, har vært der masse.

Mitt liv, oppussing , interiør, barn, og bryllup. Dette er bare sykt spennende! Det er visning i morgen så i kveld da jeg har barnefri så blir det ikke noe mer. Nå er vi godt i gang med oppussing av huset. Det var egentlig fult mulig å bo i det akkurat som det var, men det er fint å sette sitt eget preg på det, slik at.


Bloggen handler i hovedsak om oppussingen av vårt nye (gamle). Fant dette flotte nordmørslånet på Finn. Mitt navn er Lisa Slaaen Rørvik, jeg er 22år. Jeg kommer til å blogge om min kampen om å bli frisk, fra en alvorlig spiseforstyrrelse som heter anoreksia.


Ved oppussing av en leilighet , som ved andre typer byggeprosjekter, er det viktig at man finner en erfaren og konkurransedyktig entreprenør for jobben. ENKEL OPPUSSING SOM GIR UTTELLING:. Ada Kjenner, megler og daglig leder i iHus, sier til Dinside at leiligheten som er avbildet,.


Vi tilbyr en all round oppussing og tjenester som inkluderer VVS, elektro, gulv og alt annet. Vi implementerer sofistikert design og teknologi for å gi deg en vakker. En blogg om interiør, inspirasjon, DIYs, oppussing og livet generelt. Hjemme hos Cecilie og Niels er lite overlatt til tilfeldighetene.


I leiligheten ved Skilsø Brygge utenfor Arendal sørger de store vindusflatene for at kjøkken og. Bli Inspirert av vÅre lØsninger OPPUSSING AV LEILIGHET. Trenger du inspirasjon eller ønsker et tilbud på oppussing av din leilighet ?

Her er vi fornøyde med induksjonstopp fra Ikea, og det er langt fra toppmodellen. Vel og merke kjøpt med leiligheten , men vi ser ingen grunn til å bytte den ut. Dersom du liker bloggen min,.


Dere trodde kanskje vi var lei av å pusse opp etter å ha brukt et helt år på å totalrenovere vår forrige leilighet ? Nei vi satt like godt i gang å rive hele. Bilde fra salgsannonsen. Stylet leilighet klar for ny leilighet ! Vi har nå bodd i leiligheten i en uke, og frem til i dag har vi levd i et lite.


Gleder meg til å sette i gang med oppussing når jeg ser dette, selv om.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.