onsdag 27. november 2019

Møbelsnekker drøbak

Trenger du møbelsnekker ? Legg inn anbud gratis hos oss! Her vil jeg hvis mine produkter, både store og små ting. Lillestrøm by Sandvika by Ski by Drøbak by 0. Har man først brukt møbelsnekker én gang, kan man fort bli avhengig. Få tilbud fra flere leverandører fra Drøbak. Beskriv hva du trenger, vent på tilbudene, og velg det som passer deg best!


Møbelsnekker drøbak

Møbelsnekker - Norge med telefonnummer, adresse og kart. Som snekkerverksted og møbelsnekker håndlager og skreddersyr vi kjøkken, garderober, innredninger til resepsjon, restauranter,. Jeg utfører møbeltapetsering. Reparerer og lager nye båtputer, og andre puter. Trekker om i både stoff og skinn.


Med bakgrunn som faglært møbelsnekker , sitter jeg idag med hovedansvaret for salg og den daglige driften. Du er velkommen til å ta kontakt. Trevare- og møbelsnekker Søk. Vis kategorier og steder.


Smarte løsninger for oppbevaring av sko og klær tilpasset rom og plass. Drøbak sentrum, ved parkeringsplassen som ligger rett over veien fra Seiersten ungdomsskole. Nekerøed Snekkerverksted ønsker å være din lokale trappe- og møbelsnekker i Mosseregionen men også et snekkerverksted for hele.


Han er ansvarlig for driften av verkstedet. Leter du etter utdanning eller kurs for veien mot et fagbrev eller vennebrev? Hele byggebransjen samlet på ett sted! DRØBAK Akershus Kontaktinformasjon. Sammenlign pristilbud fra 2kvalitetssikrede fagfolk.


Gratis, raskt og sikkert. Morten Drøbak , arbeidsleder. Skips-tømmermann Anders Kristian Andersen, Drøbak. Utdannet til møbelsnekker og båtbygger. Pettersen Møbel og Innredning.


Vi tar både store og små bestillinger av. Hos oss finner du møbler med sjel, ting til ba kjøkken, tekstiler og ting til hagen. Information about Watersupply, Drøbak. Oppussingsentralen – Snekkere -LEDIG FOR OPPDRAG NÅ.


Finn bilfirmaer i Drøbak. OppussingSentralen tilbyr alt av innvendig snekkerarbeid i ditt hus. Jeg bruker alltid noen, jeg har en møbelsnekker jeg ofte bruker, moren min, en sveiser, en assistent, Pekka,.


Vi er faglært møbelsnekker og jobber sammen med dyktige samarbeidspartnere og påtar meg gjerne spesialoppdrag. Folkeuniversitetet - Kveldskurs, dagskurs, nettstudier.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.