fredag 30. august 2019

Vegetar tapas

Bestill Mat hos Just Eat på nyttårsdag. Hundrevis av forskjellige restauranter. Vi har noe for enhver anledning! Om du leter etter en tapasrett å servere til et glass med drikke, eller om du skal lage en stor buffet med ulike småretter – her finner du det du trenger!


Skal du servere tapas , kan det være lurte å ha med noen vegetariske retter. Eller hva med å lage et helvegetarisk tapasbord?

La deg inspirere av oppskriftene vi. Her er mine beste oppskrifter. Pan con tomate Enkel tomattoast som alle tapasrestauranter i Barcelona serverer.


Her finner du en haug av oppskrifter på deilige små tapas -retter. Min søster var forbi til hygge igår og jeg skulle stå for noget aftensmad til os. Min søster er også vegetar og er også vild med sund ma så derfor lavede jeg. Dette er en tapas med opprinnelse i Spania med blant annet.


Selv spiser jeg alt, men er spesielt glad i plantebasert mat og fisk.

Men hva ligger i begrepet tapas , er det en. Tok ikke lappen selv før jeg var. Tenkte aldri på om det var flaut, det tok bare litt ekstra tid før jeg hadde lyst og følte meg klar for det. Menyen kan også gjøres helt vegansk dersom du ønsker det.


Snakk med oss så tilpasser vi. Salater, frukt- og grønnsaksanretninger. The following is an excerpt.


En av de klassiske italienske pizzavariantene er pizza med fire ulike oster, og det er akkurat det jeg har laget her! Wraps med serranoskinke snøfrisk og soltørkede tomater. Når det skal serveres tapas er det mange retter å velge mellom.


Allikevel er det lett å få hjerneteppe når det kommer til hva man skal lage. En fyldig og god vegetar tapasmeny fra vår dyktige partnercatering EC. Vi ber om at alle i selskapet velger den samme menyen.


Ved allergier, eller for vegetar -alternativ, ta kontakt med oss. Velg hva dere vil fra tapas plukk meny. Vi leverer høy kvalitets tapas i Oslo og Akershus.


For english recipes click on the picture and go to the bottom of the page for each recipe.

Menyene våre inneholder det nordiske kjøkken, tapas og mer internasjonale smaker. I tillegg skreddersyr vi etniske menyer eller temamenyer. Smakfull, næringsrik og delikat vegetarmat - levert hjem til deg. Vegetarisk mat fra det franske kjøkken.


Denne enkle retten smaker utrolig godt og er like enkel å lage. Det tar det max minutter før du kan servere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.