mandag 10. juni 2019

Hjørnekjøleskap ulovlig

HJØRNEKJØLESKAP EØS-lov nektet Røros-selskapet å selge disse – Stanset nesten hele bedriften. Lakrispipene kan komme fram i lyset, men hjørnekjøleskap og glødepærer vil fortsatt være fy-fy. Listen over forbud som Fremskrittspartiet ville fjerne. Bjørn-Kristian Svendsrud (24) ønsker seg en mindre stat og færre forbud. Han mener hijab er seksuelt undertrykkende for unge jenter og vil gjøre det ulovlig i. Ståhjulinger er blitt tillatt, men fortsatt er listen over forbud Frp ønsker å fjerne lang.


På bildet Siv Jensen under partiets landsmøte på. Når en eller annen premiedust greier å bestemme at vi ikke kan selge hjørnekjøleskap i vårt eget land bør. Udyp er ikke et nyskapt ord. Jeg ville ringt til legen i dag og spurt om råd. Datteren min ble plaget med dobbeltsyn og begynte å skjele litt da hun var 6-år.


Hun var også plaget med hodepine. Forbud mot synlige lakrispiper i butikken. I valgkampinnspurten blinket Frp ut forbud som burde strykes. Nå er partiet i regjering, men brorparten.


Hjørnekjøleskap ulovlig

Psykiateren som utnyttet en ung jente seksuelt, har jobbet i flere år med pasientkontakt mens tilsynssaken mot ham pågikk. Familien til jentas advokat reagerer kraftig. Ikke alt jeg skriver er like alvorlig ment som det er sagt, eller skrevet, men skrevet slik for at det skal bli lettere å forstå. Om det kreves, kaller jeg en spade. Så det er ingen fare for at han blir værende ulovlig i Norge.


Det hadde blant annet ført til store problemer for meg, da jeg står som sponsor i disse månedene. Hvor går grensene for demokratiet?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.