onsdag 29. mai 2019

Helsedeodoranten

Helsedeodoranten

Sammenlign deodoranter og se hvilke som er best i test. Helsedeodoranten består av naturlige mineralsalter. Det er ikke et nytt produkt, men det er ikke viden kjent akkurat heller. Jeg bestemte meg for å teste denne deodoranten som skulle være både miljøvennlig. Naturlig Valg er leverandør av bl.


AluminiuCosmica Men Creme original. Finn beste pris og les anmeldelser - vi hjelper deg å velge rett. Påføres kun nyvasket hud. Perfekt størrelse når du er ute å reiser. Deodorantstein slipt som roll-on.


Hindrer bakterievekst som gjør at det lukter. Utrolig drøy og effektiv. Også for deg med svært ømfintlig. NOK 8-VÅRT NYHETSBREV.


Grønn Livsstil Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å øke brukervennligheten i. HELSEDEODORANTEN 1ml. Den er helt luktfri og vil ikke påvirke. Den fuktes i vann før bruk. Jeg er i min svangerskapsuke og har hatt en blødning. Det var ikke friskt blod og det var bare ganger i morges når jeg var på toalettet, men jeg er så redd.


UTEN ALUMINIUForan f. Jeg er veldig opptatt av at ting skal være trygt for kroppen, så da jeg oppdaget helsedeodoranten ble jeg veldig glad. Desverre holder den ikke det den lover. Luktfri krystalldeo, også velegnet for allergikere og andre med sart hud.


Helsedeodoranten

Parabener er en fellesbetegnelse på en gruppe stoffer som brukes som konserveringsmidler i kosmetikk og kroppspleieprodukter, legemidler og mat. Kjøpes i helsekostbutikker. Den koster en del, men som sagt varer den i mange år, så du sparer det inn igjen veldig fort. Vet du hvordan den er i forhold til helsedeodoranten ? Sugarbearhair stk Nicebeauty.


Ho på helsekosten anbefalte å fukte den litt før bruk,. Lenke til innlegg Del på andre sider. Er den eneste deoen jeg har prøvd så langt som jeg ikke reagerer på. Anbefales på det sterkeste, den hindrer ikke svette, men lukt i timer.


Helsedeodoranten

Miljørådgiver i Grønn Hverdag, Brita Haneberg, forklarer at bruken av sølv i forbrukerprodukter er uheldig på flere måter. Du finner den i de fleste helsekostbutikker. Dessuten finnes det ingen farlige stoffer i den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.