fredag 29. mars 2019

Gustaviansk blå

Produkttype: Exterior Paints - Textures. Vanntynnet, løsemiddelfri interiørmaling. En nydelig mellomblå tone. Pilasterblå gir et klassisk blått uttrykk på vegg,.


Select another country for your data sheet. Neste gang har jeg lyst til å male en mørkere blå ,.

En klassisk blå favoritt gjennom mange år. Synes det er en veldig lun og fin farge, blå , men nesten litt grå. Ikke for lys, ikke for mørk. Spisestue i moderne, gustaviansk stil!


Den gustavianske stilen er noe jeg aldri blir lei,. Suppeterrinen er i Blå Bayreuth fra tyske Bavaria,. Syns den er nydelig og håper den blir like fin som. Elegant og stilig i massivt tre.


Vi ville ikke lage et lyseblått rom,.

Den er i mine øyne veldig stor-gutt- blå. I helga pusset jeg opp en gammel stol. Gustaviansk stol, Bellmann. Stolen har jeg malt i fargen gustaviansk blå og deretter pusset jeg kjapt over alle kanter med sandpapir for å få et slitt.


G ustaviansk blå har blitt testa ut på kjøkkenveggen i helga også, men ingen avgjerelse er tatt om den får fortsette å vere der, har et par lyse. Finn beste pris på Rubrikk. Et av mange redesign prosjekter, denne loppis stolen er en annen favoritt! I går handlet jeg maling og malte ferdig veggen på det som skal bli rommet til lillegutt!


Jeg synes den er veldig fin. Idag kom endelig dagen vi har gledet oss så veldig til, overtakelsen av vårt nye hjem. Jeg er så glad for at det er akkurat dette som blir vårt hjem.


Tenker å male den ene veggen på barnerommet i den fargen. Håper dere har hatt en flott helg! Her i huset har det vært en fredelig hjemmehelg, noe som passet meg utmerket etter en travel uke med lange jobbedager.


CAMEO chenilleteppe jaquardvevet kvalitetsteppe i bomull og ull, antiskli 170x2gustavian blue. Hun hadde kjøpt en brukt spisestue i gustaviansk stil på finn. Men ved nærmere ettersyn var stoffet.


Det blå og hvitrutet stoffet jeg valgte på vår.

På bildet er det bare én vegg som er malt i fargen, men vi skal ha samme farge på. Dette er den orginal kopien. En meget god og populær karmstol Sittehøyde høyde dyp lengde. Jeg maler på vegger på strie, og jeg har malt med jotun sense glans 10.


Den är varm och behaglig i uttrycket med sin lite röda underton. Denna pin hittades av Lisa Sjöberg. Hitta (och spara!) dina egna pins på Pinterest.


Stuen er i mellom disse to rommene og står når for tur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.