onsdag 28. november 2018

Diy kommode

Kjøp Kommode hos Trademax. Alltid lave priser og et stort utvalg! Gi rommet ekstra personlighet med en kommode. Denne kommoden er en hylle med kurver i stedet for skuffer.


Vi har fått bruke Ida Røsslands oppskrift fra bloggen idarossland.

Jeg kjøpte meg en helt vanlig og stygg kommode billig på finn, å gjorde det om til noe helt nydelig, etter mine øyner! Jeg har sette mange har gjort akkurat det. Adresseavisen arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk. Tilsynsorgan video: Medietilsynet.


Her kommer bilder fra min siste DIY ! Den siste tiden har vi forberedt kjelleren og ryddet plass slik at vi kan begynne på bygging av den nye boy cave vi skal ha. Vi viser deg hvordan en gammel kommode kan bli.

Du trenger ikke å være handy for å redesigne en gammel kommode. Den hadde virkelig potensiale til å bli rå. Jag hoppas jag inte stör, men tänkte bara fråga om du har lust att hjälpa till för jag skulle verkligen behöva det! Norges Billigste Priser?


Teaktræ er på mode, og selvom de. Hei og god morgen :) I går fikk jeg jobbet litt på loftet igjen og kom ganske så langt på kommoden jeg holder på å lage for ei venninne på jobben :D Utrolig. Det er gøy å gjøre ting selv! Og det er faktisk ikke så vanskelig heller! Vi gir deg to forslag til DIY -prosjekter som gir soverommet ditt den lille ekstra.


På hytta til svigers har vi fått tildelt et eget rom som vi selv har fått æren av å pusse opp. Nå er det en stund siden rommet ble ferdig, men jeg har enda ikke. Blogg om mine interesser med innspill fra hverdagen. Elsker å strikke, bruke tid på familie og hunder. Finn og lagre ideer om Kommode på Pinterest.


Se flere ideer om Kjøkkenskap, Kritt maling kommode og Gårdshus master bedroom.

Fra kommode til konsollbord. Har dere laget noe selv? Ikeas billigste kommode kan med maling, nye grep og ben bli til et helt nytt møbel. Vi har gitt én kommode fire forskjellige uttrykk. I dag er det TIRSDAG og det betyr første dag i min nye serie her på bloggen - EN BØLGE AV INSPIRASJON!


Jeg åpner serien med et tilbakeglimt til et. Jeg elsker å pusle med små prosjekter, og har derfor stadig behov for praktisk oppbevaring til alt dilldallet mitt. Derfor ble jeg veldig glad da jeg fant en. Ved å godkjenne bruk av informasjonskapsler vil Jotun bruke dataene for å forbedre din brukeropplevelse samt analysere din brukeradferd. Vi bruker informasjonen til.


Finn noen kraftige skuffemoduler eller en dyp kommode , som kan holde sengen stabil. DIY -tips og shoppetips rett i innboksen din! DIY praktischer Kommoden -Aufsatz für die Ikea Hemnes Kommode extra stauraum oben drauf A fát magazin tulajdonosai, hogy megteremtse a polcon tetején komód.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.