onsdag 6. juni 2018

Lage lampe av norgesglass

Bruker du en sterkere pære kan det være lurt å lage et hull i toppen av glasset til lufting. Men da kan jeg jo prøve å lage den selv, tenkte jeg. Her må jeg jo stadig vekk innom, vet du!


Lage lampe av norgesglass

Det er så mye spennende å se og oppdage sammen med deg! Norgesglass og lage hull i det ved hjelp av en. Kjøp teknikk og elektronikk online i dag og få gratis frakt på ordre fra 5kr. Das erfolgreiche Internetportal preis. Ja man kan lage fantastisk mye kult av norgesglass :) Jeg har planer om å legge ut et innlegg med noen flere ideer til hva man kan gjøre, for det er viktig at folk.


Ingen minimumsordre - Kjøp nå! Personlig synes jeg prisen var altfor stiv, og dessuten er de kjempe enkle å lage selv! Diy - lampe av norgesglass. DIY - Lag lampe av norgesglass. Hei alle sammen :) Som dere har fått med dere så er jeg stor fan av å lage kreative prosjekter med norgesglasset.


Siden jeg lar min gode venninne Nora lage syltetøy for meg har hatt liten bruk for glassene på kjøkkenet. Gigantisk utvalg av lamper. Jeg synes disse glassene er så fine også det at.


Kan også gjøres mer nøye å f. Denne stilige lampen er ikke den letteste å lage , men tiden det tar må være verdt det. Denne lampen er en kopi av Ralph Lauren Dustin taklampe,. Det kunne ikke vært enklere, og du er alltid sikret gode priser.


Lage lampe av norgesglass

Fest hver av stoffbitene til lampeskjermringene med et godt lim. Lim også sammen stoffet i skjøten på. Denne sjarmerende lampen er utrolig fin – og lett å lage ! Kjikket litt rundt på nettet i dag etter lamper laget av norgesglass og lignende. Lampe av originale norgesglass. Som regel trenger du aldri være rakettforsker.


Du trenger bare en god idé. Som lovet kommer her en fremgangsmåte på hvordan jeg lagde min norgesglasslampe og hvordan du kan lage din egen. Min lampe er satt sammen av glass med lys.


Lage lampe av norgesglass

Og innholdet varierer du med årstiden – høstløv, 17. Denne passer godt over et spisebor men er også fin andre steder, for eksempel over kjøkkenbenk. Du kan lage en lampe av det,. Eller du kan lage en nålpute av det til sying og lapping av tøy. Bruk helgen til å lage en koselig høstfest i hagen, lag en raus kjele med løksuppe og bak en herlig eplekake.


Trenger ikke å være elektriker for å klare dette. Denne Pinnen ble oppdaget av Alina Becker. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest.


Det meste kan bli en lampe , mener gutta bak Gjenbruket, som lager nye interiørartikler av brukte ting. Gå ikke glipp av Christiania Glasmagasins store utvalg av. Hvit tekstilledning på meter med oppheng følger med.


Det som føles mest skummelt er å fikse elektrikerbiten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.