onsdag 27. juni 2018

Blender lukker iso guide

Jeg har flere arbeidskolleger som vil få stor nytte av denne. Den evige forvirringen mellom lukker , blender og ISO. Makramé - en lite guide.


I denne artikkelen skal jeg forklare litt nærmere om disse begrepene og hvordan de fungerer. Les mer om histogram i vår guide. Dessverre er det slik at om lukkertiden blir for lang,.

Vi skal nemlig fotografere i blender - eller lukkertids-prioritet! I denne episoden av Fotoskolen går vi igjennom noen grunnleggende funksjoner innen fotografering. Har du ditt kamera i modus full automatikk, vil kameraet.


Bihulebetennelse blir vi fort lei av! Ja, siden Even er på skolen og jeg endelig klarer å sitte forran en skjerm lenge nok til å faktisk gjøre noe produktivt. Les også vår guide for å redde og retusjere. Christina Listanco Einmo, Tom Knudsen. Når du har gjennomført denne læringsstien, skal du.


For de som ikke vet hvem daKings er, så er det en gjeng damer som teiper sammen puppene sine og utgir seg for å være menn.

Showet deres minnet meg om. Bildeeksempel på ulike innstillinger. Les artikkelen for å lære manuelle innstillinger. ISO , blender og lukker. Blender : Skulle jeg blande sammen noe?


Unn deg God Kvalitet hos NetOnNet. Fri Frakt, Lave Priser, Bra Utvalg! Book en guidet tur i Los Angeles. I M burde blenderen være på et høyt tall. Fra overeksponert til undereksponert, eller aller helst akkurat som du selv ønsket det.


Ingrid’s guide for å fotografere. De fleste som tar bilder har hørt om både blender , iso og lukkertid. Ja, i for seg skulle jeg jo det! Disse tre henger litt sammen – de skal liksom være balansert.


I dette innlegget skal jeg prøve å forklare hvordan du skal bruke lukker , blender og ISO. Bildene jeg har brukt som eksempler, har jeg ikke opphavsretten på, de er. Noe av det første man kommer borti når man begynner å utforske kameraets innstillinger er lukker , blender og ISO.


I fjor var jeg aktiv med kamera. Jeg tok med det nye speilreflekskamera overalt og knipset bilder hele tiden.

Det er disse tre innstillingene som bestemmer. Hvordan finner du riktig lukker og blender ? Finn en tålmodig person, som du plassere sidelengs ved et vindu. Et godt bilde starter med riktig lys! En vakker komposisjon, en valgt posisjon og selvfølgelig et interessant tema er viktige komponenter i et flott bilde.


GUIDE : Dette betyr blender , lukker og ISO. Men la oss kalle en spade for en spade – Sony når ikke opp til beste mobilkameraene nå om dagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.