tirsdag 19. juni 2018

Blå blomster til barnedåp

Stort utvalg av blomster til alle anledninger. Lag personlige dåpskort til barnet med egne bilder og tekst! Blomsterbud i Norge og resten av verden via 54.


Planlegger du barnedåp eller konfirmasjon til gutt, har du kanskje oppdaget at det ikke er så lett å finne blå blomster å pynte bordet med. Synes det finnes så lite utvalg i blå blomster , noen som har forlag til hva som kan brukes?

Ble veldig stilig og passet godt til barnedåp. Jeg kan vel (dessverre) melde meg inn på denne tråden jeg også. Jeg skal ha brun og lyseblå barnedåp , og lurer på hvilke blomster som kan passe til det.


Jeg har veldig lyst på cala lilje, så om noe passa til den hadde det jo. Selskapsshop tilbyr bordpynt og tilbehør til bryllup, dåp, konfirmasjon, bursdag og fest. Blomstene jeg valgte til dette bordet er Lisianthus,. Et alternativ til dåp er Humanistisk navnefest for å ønske barnet velkommen til verden og feire at et barn er født og.


You Are Viewing A Blog Post.

Gaver og blomster som passer alle aldre. På jakt etter søte bordkort til barnedåp , babyshower eller navnfest? I dag deler jeg nusselige små baby-body-bordkort – gratis! Tidligere har jeg delt søte. Det blir ofte tradisjonelt med rosa til jenter og blått til gutter, men bruk kreativiteten.


Herlige høstfarger, og norske epler er fantastiske:) Lagde eplekake med norske epler til helga. Dette ble jo alletiders! Blått er flott – her er beviset! Festbord med blomster , lys og servietter i blått passer både til konfirmasjon og dåp.


Vi har flere egnede lokaler som passer fint til en. Produktet ble lagt til i handlevognen Antall. Det er varer i handlevognen. Designark Barnedåp , blå 305x305mm.


Friske blomster til resepsjonen, blomsterdesign til firmaeventer samt bord- og kirkedekorasjoner til bryllup, konfirmasjoner eller barnedåp. Lager du cupcakes til en gutt finner du formene i blå her. Selve blomstene har jeg brukt utstikkere og former for å lage.

Marsipankake til barnedåp. Den blå marsipanen kjevler jeg ut og skjærer ut et teppe babyen skal. Jeg lager også noen små blomster som jeg legger langs.


Få krative ideer til Invitasjon til barnedåp og kjøp materialene her Vi har alt til DIY Invitasjon til barnedåp og. Blå , blå vindar och vatten! Bordpynt til barnedåp Ja, nå er påsken over for i år. Dere som har hatt dåp for gutter, hvilke blomster hadde dere til pynt? Ser at mange har brukt sånn blått englevev til løpere,.


Stensiler til veggdekor. Hvis du ikke er til at lave selv så købe små pynte bolde. Hvad med blomster og lys?


Som du ser, er det kun hvitt og grønt i blomster , ettersom blått er vanskelig å få tak i. Blir fort veldig lilla- blå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.