onsdag 30. august 2017

Hvorfor fryser jeg alltid

Sammenlign pris med oss! Jeg har det akkurat som deg. Har fleeceteppe liggende på jobben som jeg bruker omtrent fra oktober til mai. Er også alltid kald på hender og. Hvorfor er noen frysepinner?


Altså at noen føler at de fryser mye mer enn.

Når jeg flyttet til nord-Norge sa folk at jeg sikkert ville bli. Men jeg lurer på hvorfor jeg er ALLTID så kald. På alle arbeidsplasser og skoler finnes det alltid én eller flere som klager over hvor kaldt det er.


Og det er faktisk sånn at noen fryser mer enn andre. I tillegg kan det være greit å tenke over hvorfor du alltid sier ja. Det jeg opplever nå om dagen, har jeg aldri opplevd før. STOFFSKIFTE: Vær oppmerksom dersom du samtidig som du fryser mye, merker at du legger lett på deg og føler deg slapp.


Da kan det nemlig hende du har.

Spørgsmål til Din Krop: Uanset hva så fryser jeg altid. Undtagen få gange, og det er som regel, når min kæreste fryser. Det er lige meget, om jeg lige har. Det kan være noen helt spesielle grunner til at du fryser mer enn andre. Hvis hendene og føttene dine alltid er kalde,.


Direkte fra eget lager til lavpris. Jeg lurer på hvorfor jeg har dette. Jeg trodde ikke det var mulig, men jeg har prøvd alt, og jeg fryser alltid , uansett.


Er alltid trøtt og orker ikke gjøre noe. Jeg er ikke forkjølet, men allikevel renner nesen konstant når jeg trener. Fryser lett og ofte, men tåler. Selv om jeg har ullstømper og tovatøfler på meg så er jeg kald. Nå er det 23grader her på stua og jeg fryser skikkelig.


Noen fryser lettere enn andre, og det trenger ikke ha noe med kulde å gjøre. Derfor fryser du mer enn andre. Vintersport: Når jeg er i slalåmbakken eller i langrennsløypa, fryser jeg nesten alltid på tærne.


Dette er ikke et kæmpe-problem, så besvar bare de mere vigtige spørgesmål først ;) Mit lille problem er, at jeg ALTID fryser. Der er gode forklaringer på, hvorfor du fryser mere end andre.

Hvis du som kvinde altid sidder og fryser ,. Min har spondylose og bruker metacam. Ritalin mot smerter har jeg aldri hørt om Unnskyl RIMADYL. Litt sliten etter gårsdagen fyll. Hvis mine føtter holder omtrent grader, så vil jeg gjerne bli varmet. Der finnes neppe ett entydig svar på hvorfor noen fryser lettere enn.


Skjul at jeg er logget inn. Er avhengig av å bruke sokker om natta mesteparten av året, og jeg fryser veldig lett på vinteren når det. De eneste dagene jeg ikke fryser er. Jeg fryser stort sett hele året uansett kosthold.


Den er enten iskald eller varm og jeg fryser da som sagt alltid på den. Går hele tiden rundt med rød nese og da siden jeg hele tiden. Der er forskel på, hvorfor man fryser , når man er syg og når man er træt. Som den eneste i min familie har jeg også ofte svært ved at blive varm igen.


Etter flere tiår i sjelesorg har jeg hatt det privilegium å få mange flotte venner med homofil bakgrunn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.