fredag 7. april 2017

Iskaffe oppskrift

Iskaffe oppskrift

Her får du en herlig oppskrift på en forfriskende iskaffe. Kalde drikker under min enkel. Et glass med iskaffe er en herlig avkjøling i sommervarmen for deg som elsker kaffe! Se oppskrift på hvordan du lager iskaffe selv. Kaffe må ikke serveres varm.


Iskaffe oppskrift

Bytt ut den vanlige sorte kaffen med forfriskende iskaffevarianter, her finner du oppskrifter på seks forskjellige kalde. Ingenting er som en iskald melkedrikk. Her finner du oppskrift på iskaffe , golden milk, iste og andre kalde fristelser.


Med disse trendy drikkene vil du garantert. Det er flere måter å lage iskaffe på. De fleste lager kaffe og kjøler den ned. Da får du som regel en bitter kaffe som ikke gjør mange glade. Denne MÅ dere prøve i morgen, den ble så god!


Måtte ut på kjøkkenet for å lage mer etter første glasset. Dette er nok til personer, du trenger: dl. En sunn og god start på dagen! Den smaker i hovedsak iskaffe , bare med mocca!


Den er super enkel å lage og krever ikke mange ingredienser ;) Oppskriften er. Nå er endelig sommeren her, og forhåpentligvis blir det mange solfylte dager fremover. I butikkene bugner det over av ulike varianter av iskaffe , og dette er ofte.


Iskaffe oppskrift

Iskaffe er herlig oppkvikkende avkjølning på varme sommerdager. Men først skal jeg drikke opp denne deilige koppen med iskaffe ! Legg inn kommentar eller trykk liker på denne oppskriften. PS: Om du oppdager feil på oppskriften , send meg heller en mail.


Smelt eventuelt mørk sjokolade i vannbad. Ha alt i blender, men kaffe til sist. Serveres i glass med sugerør. Jeg fikk spørsmål om jeg kunne legge ut en enkel oppskrift på iskaffe , så nå har jeg funnet en som jeg håper faller i smak hos dere. Jeg har faktisk aldri likt.


Deilig iskaffe som passer perfekt på en varm sommerdag! Please leave this field empty. Få nyheter og oppskrifter rett i innboksen din! Ditt navn og e-post vil aldri bli publisert eller delt med andre. Nå sitter meg og Sara her og har akkurat lagd iskaffe.


Vi skal snart gjøre de fleste leksene men vi måtte ha litt næring først. Ingrediensene ristes i en shaker, da får du rikelig med skum på toppen. Endelig en rynkekrem som virker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.