torsdag 27. april 2017

Gjæringsbøtte europris

Gjæringsbøtte i næringsmiddelgodkjent PP plast. Avtagbar tappekran, lokk og gjærlås er inkludert. Bøtta er 30L men er ikke egnet til å gjære mer enn liter øl.


Gjør som oss andre kjøp skikkelige gjæringskar! I ettertid har jeg også kjøpt en gjæringsbøtte på bryggeland på 30liter til jeg skal begynne å lage vin av bær. Leveres med lokk med hull til. Gode gjæringskar er viktig! Kjøp kvalitet med en gang, og unngå problemer!


Finn Berger, Ølantasten. Så derfor kjøpte eg en kran på Vestbrygg, som eg monterte nederst i en gjæringsbøtte. Deretter skar eg opp lokket, og plasserte det i bunnen av gryta. Tett lokk til gjæringsbøtte. Lokk til Gjærspann uten hull kr 100.


Gjæringsbøtte europris

Bli den første som omtaler dette produktet. Du vil trenge en av disse også. I tillegg trenger du en stor. Et fantastisk sett for nybegynnere og et billig alternativ.


Stort utvalg av ølsett for den som vil brygge. Europris vin sett – brygging. Noen som har peiling på om de metallkorkene de selger på europris passer på vanlige Arendals pilsner. Har hørt om et par som har klaget.


Gjæringsbøtte europris

Det inkluderer vørter, gjæringsbøtte med lokk, fersk gjær fra Whitelabs (husk å spesifisere hvilken gjær du vil ha når du melder deg på),. Har du det på badet så legg gjerne et håndkle mellom gjæringsbøtte og gulv. Bruk det på røreskje, gjæringsbøtte , gjærlås og oechselvekt. Tilsett gram CaCl i mesken Tilsett gram CaCl under kok Dobbelmesk.


Mesk på grader i minutter. Stolene er i heltre eik med seter trukket i oljet oksehud. Om eieren ønsker å få møblene lysere, må man fjerne lakk, slipe treverket noe ned og.


En gjæringsbøtte med kran er veldig praktisk til bruk ved for eksempel omstikking og flasking. Kanskje ikke høyaktuelt på en søndag, men med tanke på tiden vi snart går inn i, anbefaler jeg alle lavkarbotilhengere å lese Lovelylillers. Flasker har jeg fått tak i på en.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.